top of page

קורסים, הרצאות והכשרות



הרצאות מקצועיות מקוונות

ישנן הרבה הרצאות מקצועיות מקוונות ברשת על FHIR.


אחד המקורות הטובים ביותר להרצאות הוא אירוע ה DEVDAYS השנתי של קהילת FHIR העולמית. באירוע זה, הנמשך מס' ימים והמיועד בעיקר למפתחים ולמטמיעים, ישנן הרבה הרצאות מקצועיות על נושאים שונים, אותם מציגים טובי המומחים בעולם ומוצגים פרויקטים מעניינים שהטמיעו FHIR.


ישנם גם מקורות אחרים כגון אתרי ספקי פתרונות אינטגרציה של FHIR ועוד אתרים של מומחים ובלוגרים בתחום FHIR. ריכזנו הרצאות מקצועיות מובילות בתחומים שונים (למשל FHIR INTRO , PROFILING , טרמינולוגיה וכו'). ההרצאות כוללות תקציר ורובן כוללות סיכום, ביקורת ודירוג של הצופים.


אנו מזמינים אתכם לשלוח לנו למייל משוב על הרצאות או קישור להצעות להרצאות מעשירות שמצאתם, כולל משוב וציון שלכם שנוכל לשתף!




קורסים והכשרות

לא מעט מהקורסים בFHIR הם של HL7 ולכן הם מקוונים, בתשלום ובאנגלית, אם כי יש גם חברות בארץ שמבצעת קורסים והכשרות בעברית למי שמעוניין.


הקורסים שונים בתכנים ובצורה בה הם מועברים: חלקם תאורטיים ומתאימים למי שמעוניין להיכנס לתחום ה- FHIR, חלקם מעשיים ומתאימים למטמיעים, וחלקם כוללים פיתוח ומתאימים למתקדמים. סוג אחר של קורסים הם הכשרות לקראת בחינת הסמכה (proficiency exam) של HL7.


ריכזנו את הקורסים השונים, הסילבוס שלהם, משך הקורס, המחיר ובחלק מהמקרים גם ביקורת ודירוג.


לפני בחירת קורסים או הכשרותף אנו ממליצים לעבור על רשימת הקורסים הקיימים ולבחון את מידת ההתאמה והצפיות שלכם מהקורס. אם השתתפתם בקורס מהרשימה או שלא פירטנו ברשימה, נשמח לקבל מכם משוב שנוכל לעדכן אותו באתר.


בימים אלו אנו בונים גם רשימת קורסים יחד עם ספקי התשתיות ב FHIR בכדי לתת מענה להדרכות והכשרות לכלים ספציפיים (למשל כלי אינטגרציה של FHIR).



התוכן נערך ונכתב על ידי ד״ר ארז שלום


491 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page